Вантажівка, яка важить менше, може взяти більше вантажу. Цей принцип втілено в основі конструкції 18-тонної моделі TGM. Виключно низька вага порожнього автомобіля виводить його в лідери за вантажопідйомністю у своєму класі. Обладнаний найвищою мірою просторою кабіною LX і повністю пневматичною підвіскою, доступною опціонально, цей автомобіль демонструє привабливе співвідношення ціни і якості та найкращі показники комфорту кабіни. Коли робота стає по-справжньому важкою, на допомогу приходять 13- і 18-тонні повнопривідні моделі з пневмопідвіскою заднього моста. Вражаючі результати демонструє 22-тонна модель з керованим підтримувальним мостом для низької висоти рами, високою маневреністю і вантажопідйомністю. Ряд TGM завершує 26-тонна модель, доступна в конфігурації 6x2-4 з підтримуючим мостом або тандемними мостами. Самоскиди та бетонозмішувачі з колісною формулою 6x4 забезпечують максимальну вантажопідйомність у своєму класі. Оснащення - вище всяких похвал: економічний привід із 12-ступінчастою коробкою передач MAN TipMatic® і значною потужністю 250 кВт (340 к.с.) 6-ти циліндрового двигуна з двоступеневим турбонаддувом. Ідеальне поєднання потужності, розвинених ходових якостей і найвищої ефективності.
Будь-яка робота легша разом із MAN TGM
Чи може вантажний автомобіль бути одночасно розрахований на високу вантажопідйомність і великий обсяг вантажу? У випадку MAN відповідь - ствердна. 15-тонний TGM доводить, що цей компроміс блискуче реалізований. Це чудовий універсал із широким діапазоном застосувань. Хочете стабільний комфорт керування і демпфірування, що забезпечують максимальне збереження вантажу під час транспортування? Опціональна повністю пневматична підвіска з системою ECAS виконає це бажання. Для точного регулювання висоти рами шасі може опускатися на 90 мм і підніматися на 190 від ходового положення.



Безпека
Системи активної та пасивної безпеки знижують ризики для оператора та оточуючих.
Результативність
Техніка MAN показує стабільно високі результати роботи в будь-яких умовах.
Потужність
Двигуни MAN забезпечують потужну тягу, дозволяючи виконувати важкі завдання.
Ефективність
Інноваційні технології дозволяють мінімізувати витрати пального та часу.
Дизайн
Сучасний та ергономічний дизайн кабін забезпечує комфорт і зручність для водіїв.

Для далеких перевезень
Ідеальний на довгих маршрутах, і навіть ще довших...
Розташовані в задній частині причепу компактний комплект елементів живлення і балон зі стисненим повітрям забезпечують максимальний об'єм паливного бака. Виготовлені з корозійностійкого алюмінію паливні баки подвійного призначення, можуть містити до 1380 літрів палива. Ця версія оснащена сходинкою, камерою підігріву розчину AdBlue, і за ємністю набагато перевищує два окремих резервуари. Новий дизайн передбачує пластикове внутрішнє покриття камери AdBlue®, розміщеної в алюмінієвому паливному баку, нову форму паливної перегородки і заливних горловин, датчик рівня заповнення і відводу газів, нову конструкцію, термін служби і зовнішній вигляд бака. Алюмінієва версія паливного бака прибл. на 30% легше сталевого аналогу.
